უფრო ახლოს რეალობასთან (მარიამი)

ყველაზე იდიოტური შეკითხვა რაც კი ოდესმე დაგისვამთ

–როგორ ხარ?

და ყველაზე დიდი ტყუილი რაც კი ოდესმე უპასუხიათ

–კარგათ.

იმდენათ შეჩვეულები ვართ, რომ უკვე თავისით გვესმება შეკითხვაც და პასუხიც თავისით მოდის. ყურადრებას არც ვაქცევთ. იშვიათია თუ ვინმემ სხვა რამ გიპასუხა და მაშინვე გამოძიება იწყება, რატო რა მოხდა? ვინ გაწყენინა? ცუდ ხასიათზე ხარ? ოჯახში ხო კარგათ არიან? შეყვარებულს დაშორდი? ეს იმდენათ დამღლელი და მოსაბეზრებელია რომ ყოველთვის ვიტყუები. ვერვიტან ვერაა ამ მოსაბეზრებელ დიალოგებს და იმის ახსნას რომ არ ვარ გასაოცარ ხასიათზე და რატომ არ იკრიჭები ყველაფერზე!

ცუდათ ვარ და აღარ მკითხოთ არასდროს. თუ მეკითხებით არ ჩამეძიოთ ან მაიძულეთ სიმართლე გითხრათ. ვერვიტან უამრავ შეკითხვას და გაუცემელ პასუხებზე გამოწვეულ უხერხულობას. შემიძლია საათობით გაუჩერებლად ვიტლიკინო, ვწერო მარა დამღალა ამ შერლოკ ჰოლმსობებმა. რა დაგემართა? ტირიხარ? მოწყენილი ხარ? რატო არ ერთვები საუბარში? ცხვირჩამოშვებულო გაიღიმე !!! მომშორდით რა. არვარ კარგათ და არცაა საჭირო ვიაფერისტო ყოველ წამს.

არც უჟმური ვარ, არც უხასიათო, უბრალოთ ყველაფერს სხვა თვალით ვხედავ. ჯერ თვალით და მერე თეთრი რეი ბანებით. უფრო დიდათ, უფრო ახლოს რეალობასთან.

საჭიროა, უბრალოთ ღიმილი და ერთიდაიგივე რომარვტკეპნო წავალ.

ოღონდ ეცადეთ გულწრფელი იყოს

თუ არ გამოვა ერთი მაგისიც

არაა ზედმეტი ტლიკინი საჭირო ^^

ჩემი ამწამინდელი განწყობა:

8 thoughts on “უფრო ახლოს რეალობასთან (მარიამი)

  1. ყველაფერი კარგი მაგრამ ჩემი თხვონდაა, “დ”-ს მაგივრად “თ”-ს ნუ იყენებ… კარგა”თ” , ცუდა”თ” და ა.შ მე პირადად ძაან მაღიზიანებს :დ :დ ვიცი გამიგებ…

დატოვე კომენტარი