იცით, მე ვკვდები (მარიამი)

tumblr_mea1t1w2Yt1rskqsjo1_500

მესამეხარისხოვანი, შეუმდგარი პერსონაჟის როლი მომცეს იმ ერთადერთ სპექტაკლში რისი თამაშიც მომიწევს. სცენარისტ და დამდგმელ რეჟისორთან წუწუნს აზრი არ აქვს. ის ზოგს უყვარს, ზოგი აფანატებს, ზოგს ეშინია, ზოგს მისი არსებობის არცკი სჯერა. მე ვცდილობა ჩემი წარუმატებლობა ვინმეს შევტენო და ის ერთადერთია ვინც ამას ზედმეტი კომენატარების გარეშე აიტანს.

ღმერთო ჩემო.

ზოგჯერ ვერხვდები როგორ შეუძლიათ გიყურებდნენ თვალებში და უკან მდგომს ელაპარაკებოდნენ ვითომც არ არსებობ. ან გვერდით აგიარონ გამარჯობის გარეშე, როცა გიმტკიცებენ თუ როგორ ძალიან უყვარხართ. გკითხონ როგორ ხარ და სულ არ აინტერესებდეთ. გამორჩეთ ერთხელ ორჯერ, შვიდასჯერ, სამიათასხუთასჯერ

4244993683_a3fcdd7baf_large

სპექტაკლმა ანშლაგით ჩაიარა. იმდენად აღვაფრთვანე საზოგადოება, რომ ჩემი სახელის გამოცხადებაც კი დაავიწყდათ.

ქალაქში სადაც ცოტა თოვდა, აქაი ციოდა, ფოთლებიც დაფრინავდნენ და ბეღურებიც გალობდნენ. მთვარი ამოდიოდა, ან მზე ან ორივე ერთად. მე ბენზინგასამართ სადგურისკენ მივფრატუნებდი ნავთის საყიდლად.

იმისთვის რომ ანათებდე, თბილი იყო, ყვლამ შეგამჩნიოს და დაგაფასოს თურმე ცოცხლად უნდა დაიწვა.

g

ეს გზა მე მოვიფიქრე. შენ შეგიძლია მთვარიდნა გადმოხტე. ალბათ უკეთესი ეფექტი ექნება.

ან იქნებ ვინტილიატორიში თავის შეყოფა გეცადა. თუმცა ისეთი მტკივნეულია ვერ გავუძლებ.

ისე, მამენტ ,მკიდია რას იზამ.

იცი, მე ვკვდები…

7 thoughts on “იცით, მე ვკვდები (მარიამი)

  1. და შენ იმის დაწერა დაგავიწყდა, რომ როგორ შეუძლიათ არ მოგილოცონ დაბადების დღე, როდესაც სხვა დროს მთელი დღე გწერენ 🙂

  2. იმისთვის რომ ანათებდე, თბილი იყო, ყვლამ შეგამჩნიოს და დაგაფასოს თურმე ცოცხლად უნდა დაიწვა
    ___________________________________________
    ვერაფერს ვერ ვიყვი

კომენტარის დატოვება

