ანჟელიკააა მოდიი რაა… (თამუნა)

თითქმის თვეა უკვე მუზას დავეძებ .გავაბრაზე ალბათ ან რა ეწყინა , ო დამტანჯა რა ვერაფერი შევაგნებინე ,ხან მოდის ხან მიდის ,ვერ გაიგებ მის ასავალ დასავალს.ვერადა ვერ მოვახერხე ჩავკეტო ჩემს სულში ღრმად და არ გამოვუშვა მაგარამ  მე რომ თავისუფალი ნებით მინდა იყოს ,მაშინ რავქნა თუ ბუნებამ არ მიბოძა ტკბილი სიტყვების გამოყენების თეორია, მაშინ რა ვქნა თუ საამისო აფერისტობაც არ მყოფნის, ყვირილით კიდე მალე ტექნიკაც გამექცევა მგონი სახლიდან , არა ისე მისიც მესმის ძნელია ჩამნაირ არეულ ადამიანთან გაჩერება , უნდა ელოდო როდის რა წამოუფრიტინებს თავში ,ყველა უკეთესს ეძებსო ,ასეა ჩემი მუზაც წავა რომელიმე პოეტთან ან სხვა უფრო ნიჭიერ ბლოგერთან , ან მწერალთან ან სად დაქრის და დაიარება ვინ გაიგებს აბა?

მე რომ მჭირდები არ ვქნა?

მე რომ მინდა არ წახვიდე  არ გყოფნის?

მე რომ შენი არ მესმის?

მე რომ მეტი მინდა?

დამეხმარეთ შემოვირიგო მუზა. 1 დღით მაინც დარჩეს ჩემთან იქნებდა მოვეწონო. წავედი ჩავუჯექი ისევ ჩემის არეულ ძაფივით ჩახლართულ ცხოვრებას და იქნებ ვუშველო რამე. იქნებ ჩემგან უნიჭო ჟურნალისტი მაინც გამივძერწო, არ გეგონოთ თავმდაბალი ვიყო ,ვინ მომცა მე ამის ძალა ,არა უბრალოდ თვითკრიტიკა შემომაწვა,ასე იცის წერის ლომკამ? არ გაგიგიათ (ესარი გამაგიჟებელი გრძნობა როცა ბლოგს ცალი ფეხი სამარეშიაქ შენკი ვერ ეხმარები) აი რაიცის მუზის არ ყოლამ ,უი ხო ჩემ მუზას ანჟელიკა დავარქვი . ანჟელიკააა მოდიი რაა…

3 thoughts on “ანჟელიკააა მოდიი რაა… (თამუნა)

  1. ანჟელიკასაც უნდა დასვენება, მეც მყავს ჩემი “ანჟელიკა” და გამოცდილება მალაპარაკებს : ) არგინდა ძალით მოხმობა, თვითონ მოგიხმობს როცა მასაც მოუვა ანჟელიკა ❤

კომენტარის დატოვება

