კიდევ ერთი მეტიჩრული ისტორია (თამუნა)

კარგად მახსოვს ჩემი გულის ჩუმი      ფრთხიალი როგორც კი მას დავინახავდი.ეს გრძნობა მოსვენებას არ მაძლევს. ვხედავდი და სულელი გოგოსავით ვიღიმოდი.მიუხედავად იმისა რომ რაც ნორმალურ გოგოებს ჩვევიათ ჩემთვის ყველაფერი სხვაგვარად იყო ,მან მან შეძლო და დამანახა ჩემი თავი ისეთი როგორიც ვარ , ახლა .ახლა კი სახეზე ნაოჭები გამჩენია ,ეზოში შვილიშვილების კისკისი მესმის ,ის კი ჩემი დღიური გვერდებს შეუნახავთ

ყველაფერი კი დაიწყო იმ წამიდან როცა მას მოვკარი თვალი ,მიუხედავად იმისა რომ კაიფში ვიყავი მისი უზადო შავი თვალები მაინც შევნიშნე, ვხედავდი როგორ მიყურებდა და უბრალოდ არ შემეძლო მისი მზერა ასე დამეტოვებია ,მე ხომ არ ვიყავი ჩვეულებრივი კეკლუცი გოგო რომელიც მის მზერაზე ჩაიხითხითებდა, პირდაპირ მივედი და სასმელი შევთავაზე

მერე კი

მერე ჩემს შავ ოთახს სინქრონულად ჩვენი სიამოვნების კვნესა ერწყმოდა, ეს იყო და ეს რაც იმ ღამიდან დამამახსოვრდა, მაგრამ არასდროს ამოიშლება ჩემი გონებიდან გრძნობა რაც დამეუფლა როცა დილას გაღვიძებულს ის ჩემს გვერდით დავინახე

კიდევ ერთხელ მოვიხიბლე მისით მაგრამ ეს არასდროს მითქვამს, მანაც კარგად იცოდა თუ რაზედმეტი იყო სიტყვები,

უსიტყვოდ ვისაუზმეთ და ჩემი სახლის ბილიკმა ჩვენი გზები ისევ დააშორა

ეს ოყო ერთი ღამის ყველაზე სასიამოვნო მოგონება რომელიც ამდენი წლის მერეც ვერ ამოშალა დრომ, არადა დრო ყოვლის შემძლე მეგონა ..

დრო არა მაგარამ ის ყოფილა. მე ვიგრძენი რას ნიშნავს იყო ქალი .რას ნიშნავს მოგწონდეს ვინმე და წაეკეკლუცო როგორც გოგომ , ახლა მე მყავს ულამაზესი ოჯახი რომელთანაც ბედნიერ სიბერეს ვატარებ:)

2 thoughts on “კიდევ ერთი მეტიჩრული ისტორია (თამუნა)

კომენტარის დატოვება

