ნაგავი, თუმცა თქვენ ხო მიჩვეული ხართ ამის კითხვას… (მარიამი)

წინა პოსტებს გადავხედე და ყველგან ვწუწუნებ, ან ვბღავი, ან ვიღაცას ვაკრიტიკებ. დამებადა კითხვა კარგ ხასიათზე დაწერილი პოსტები რატომ არ მაქ? ესეიგი ამის ბრალი იყო მთელი კვირა რომ ვერაფერს ვწერდი. მშვენიერ ხასიათზე ვარ ^^ ერთი დადებითი და საყვარელი, ზოგისთვის რადნოი, სხვებისთვის ბანალური და ვიკისთვის საინტერესო პოსტი როგორ ვერ უნდა მოვიფქრო?!

ბოლო სიახლეებს შევაჯამებ:

1. ლუდის ფესტივალზე ვერ წავედი, სამაგიეროთ უკვე ვიცი, რომ ანის ნდობა არ შეიძლება. თან მამაჩემს ძალიანძალიან მაგარი ”ზენიტი” ავახიე. ხელს არ მადებინებდა   დიდი გოგო რო გაიზრდები რაიცი რაში გამოგადგესო, ჰოდა გავიზარდე…

2. სკეიტბორდს არ ყიდულობენ, ჯერ საბოლოო ნდობა ვერ მოვიპოვე. სამაგიეროდ რუსულს მოვრჩი და ისე აღარ მომინდება

3. მაკო მენატრება და იი სიგიჟემდე. გუშინ დამესიზმრა. ერთი სულიმაქ როდის ჩამოვა და ^^^

4. ვიყავი კიკეთში, გავიცანი დეა და ნათია. მეკოს ვიღაც ბაიკერი ტიპი ევას, მეორე ვარკეთილელს კერავს თან ვინმე კაი მეგრელს ეძებს. ჰოლი შით!

5. თმა ვერ შევიღებე, სამაგიეროთ ”კალონკა” თურაცქვია გადაიწვა და მეზობელთან ვბანაობ. ^^ იდიოტი ხელოსანი გამოძახეს ჩემებმა და ვითომ გააკეთა. ყველაფერიდან გამოდის წყალი დუშის გარდა. :დ

6. გუშინ ერთი საყვარელი ბიჭი გავიცანი, მარა მეგრელია და პირდაპირი საგზურით მეკოსთან თორე ამას შემარჩენს?? :დ :დ

7. გიგი სოფელშია (აქამდერატო არ გამახსენდა? :დ) დაა მთელი დღე მე ვზივარ კომპიუტერთან… ^^

8. გიო თავის პონტშია, მაგრად ერთობა. კიდე არ მომესალმა, სამაგიეროთ აღარც პეპლები მიფრინავდა მუცელში და აღარც პულსი დახტის აქეთ-იქით. ძალიან მიხარია ^^

9. არ მყავს მეგობრები, სამაგიეროთ მყავს ვირტუალური ნაცნობები პლიუს  მაკო, მეკო, იი და თამუნა.

10. ქუთაიში მივდივარ ^^ და სავარაუდოთ ვერა ბლოგერების შეხვედრაზე. ზუსტად ორშაბათ დილით მივდივარ… არაუშავს, ჩემი ქუთაიისიიიიიიიიიი ^^ თამო, სოსო, ედო… მაგარია

11. ვიკი ^^ ჰო ერთ ინკოგნიტო ბლოგერს ვწერ, მარტო ასაკი, სახელი და უმნიშვმნელო რაღაცები ვიცი. მე ჰო მეტიჩარა ვარ, ხოდა მიზიდავს ასეთი ცვლილებები…

12. უზომოდ მიყვარს ჩემი ბლოგი. ეს რო არა ალბათ აქამდე გავგიჟდებოდი, ისედაც მაგრად ვჭეჭყავ

13. ჯობია წავიდე თორე უკვე გულს მირევს ეს პოსტი. შით! ცხოვრებაში ასეთი ძღნერობა ჯერ არ დამიწერია. ასერომ ბოდიშით დრო რომ დაგაკარგინეთ ტყუილად. ვიღაცეებისთვის შეიძლება უბრალოთ პოზიტივით სავსეა, მაგრამ მე ასე წერა არ შემიძლია.. თქვენც ხო იცით, რომ ღიმილს ვერ მიიწებებ ტუჩებზე, როცა თვალები ცრემლით სავსე გაქვს?

პ.ს. ოდესმე ალბათ ისევ მოვლენ მუზები. ისევ დავიწყებ ცრემლებით, სუიციდით, ლანძღვით, ანორექსიის სინდრომით და გაცრუებული იმედებით სავსე პოსტების წერას. უბრალოთ ეს ჩემი საქმე არაა!

პ.ს^ აქედან ზოგი მართლა მიხარია… ნომრებს არ დავწერ მიხვდებით თვითონ!

20 thoughts on “ნაგავი, თუმცა თქვენ ხო მიჩვეული ხართ ამის კითხვას… (მარიამი)

    • ბლა, ბლა, ბლა ვინმეს მივეჭრე და მივახალო : მე მარი ვარ შენი გაცნობა შეიძლება? ნუ პრინციპში მე საკმაოდ ბევრი რამ ვიცი შენზე და შენცრო იცოდე. :დ :დ მეტიჩრობას მუღამი ეკარგება, თან მორცხი ვარ :დ

  1. 4, 6, 9 ;დ რა გეშველება მარიაამ ^^ ჩემი მეტიჩარა პანდა ხარ შენ ^^ ჰომდა ის ვარკეთილელი დეასია ;დ გამომიცხადა მიყვარსო და დავწექი სიცილით 😀 ჰომდა ის ბაიკერი ჩემია ხელი უშვით ;დ გუშინ ხელი დავუქნიე ავტობუსიდან რო მოვდიოდით და გაეღიმა ;დ

  2. 3. ❤ მიყვარხარ პანდ! ისე მეკო მართლა მადონასთან ერთად თუ დაგესიზმრაა! ხმმ! პანდ მე შენი სუიციდური პოსტები უფრო მომწონს ხო იცი?! ტყუილა არ ეცადო კაი ხასიათზე ყოფნას! ძალით არ გამოგივა! ეგ მე მაინც ვიცი (ძალითღილმილისსმაილ)

კომენტარის დატოვება

