უცნობი პოეტი (თამუნა)

თუ მოგიყვებით ,ალბათ ყველას ცხადლივ დაგიდგებათ თვალწინ ის ნეტარი წუთები ,როცა სადღაც სხვა სამყაროში იკარგები ,იკარგები სიტყვებთან და ლამაზ აზრებთან ერთად.ირგვლივ ლამაზი სიტყვების კორიანტელი დგება და არც კი ფიქრობთ მისგან თავის დაღწევაზე, ეს არაჩვეულებრივი წუთები ,საკმაოდ ცოტა და შთამბეჭდავია, იმისდა მიუხედავად რომ დღესდღეობით საქართველოში თანამედროვე პოეტები ძალიან მომრავლდნენ მაინც სანთლით საძებარია ,პიროვნება რომელიც გემოვნებიან ლექს წერს და ასევე გემოვნებით კითხულობს ,რომელიც იკარგება სიტყვებში და მისი გამოთქმისას არაამქვეყნიურად საოცარი წუთები იბადება, .. მინდა გითხრათ მე ვიპოვე ადამიანი რომელიც არაჩვეულებრივ ლექსებს წერს, კითხულობს გრძნობით და უყვარს სიტყვები, ასეთები მართლაც ცოტანი არიან, შეიძლება შენ იფიქრო რომ ეს ადამიანი მხოლოდ ჩემთვისაა განსაკუთრებული მაგარამ დამერწმუნეთ ,მისი ლექსების კითხვისას ..არც კი ვიცი როგორ გადმოგცე ეს უბრალოდ უნდა შეიგრძნო, ეს უბრალოდ უნდა ნახო ან წაიკითხო და ზედმეტი რომ არ მომივიდეს ერთი ჯერ-ჯერობით უცნობი ადამიანის ლექსები მინდა წარმოგიდგინოთ:)

ყოველ დღე და ღამე,ცრემლით მევსება კალთა

როცა გადაწყვიტე შენ ჩემგან წასვლა

აღარ გიყვარვარ, ძველებურად აღარ გიძგერს გული

ასე დამთავრდა ჩვენი, ძლიერი სიყვარული..

ალბათ ჩემი ბრალი იყო რომ გადაგიყვარდი

ვიცი შენც განიცდი ,გულზე გაწევს დარდი

გულს ხომ ვერ უბრძანებ დაგღალე ალბათ

სწორედ ამიტომ მითხარი სამუდამოდ კარგად!

მე რა გემშვიდობები სულ ვიბრძოლებ შენთვის

რადგან ვერ გიმეტებ საყვარელო სხვისთვის

მთელი დღე და მთელი ღამე მე შენ მენატრები

ძვირფასო მე შენ დაკარგვისთვის მართლაც მენანები

ვიბრძოლებ მე სამუდამოდ,სანამ მყოფნის დრო და ხანი

სანამ პირში სული მიდგას,სანამ გულში მაქვს ჯანი

რატომ გამამწარე რად მატკინე გული

რატომ გამაციე გამიმწარე სული

რატომ გამიხადე ეს ცხოვრება რთული

ჩემი ცხოვრება ხარ,ჩემი დახატული

ვერ დავივიწყებ შენს ვერცერთ კოცნას

მე შენ გიყურებ ლამაზს და კოხტას

და ველოდები კვლავ შენს მოსვლას

გემშვიდობები შორს არ მივდივარ

მე შენსკენ მომავალი პატარა ხიდი ვარ

:):):):):):):):):):):):):):)

რატომ არ გჯერა ჩემი სიტყვების

სულ მალე ერთად ვიქნებით

შენთვის ცოცხლობს ჩემი გული

შენთვის ფეთქავს ჩემი გული

მაქვს შენზე დარდები

მოგართვი მე ვარდები

შენთვის ალბათ დავდნები

უფრო შემიყვარდები

მალე შენც გეყვარები

მიყვარს შენი თვალები

მეყვარები მე შენ მუდამ

შენმა გულმა ჩემში ჩაიბუდა

:):):):):):):):):):):):):)):):):):):):)

პირველი საათი იყო მაშინ

როცა წყვილი იჯდა ბაღში

ორი საათი ქინებოდა ალბათ

როცა გოგომ ბიჭს უთხრა კარგად

სამი საათი გამხდარიყო

და გოგო ბიჭთან აღარიყო

ეს გოგო უკვე სახლში იყო

რომ გაიგო ბიჭი აღარიყო

ამგოგოს გულზე დააწვა დარდი

და გაახსენდა ნაჩუქარი ვარდი

ესვარდი ბიჭმა მაშინ აჩუქა

როდესაც მზემ გამოაშუქა

:):):):):))):):):):):):):):))))))):):)

ვინ გაგაჩინა ამ ქვეყნად

9 თვე მუცლით ვინ გატარა

ყველაზე თბილად გივლიდა

როცა იყავი პატარა

მასზე უკეთ ვინ გაგიგებ

ვინ გამოგიწვდის ხელს

დედის ფასი ამქვეყნად

ვერ გაუგია ბევრს

როცა რამე გეტკინება

იძახი ვაი დედა

დედის ამაგს ზოგი

საერთოდ ვერ ხვდება

დედა უნდა დააფასოთ

სულ არ გეყოლებათ

მერე დედის გარეშე

რა გეშველებათ

მოვუაროთ ყველამ დედაას

სანამ გვაქვს დრო და ხანი

შეიძლება ვერ ხვდებოდე

ალდა დედის ფასს

მაგრამ მერე მიხვდებით

რომ დაკარგავთ მას

:):):):):):):))):):):):):):))))

ვისაც მოგეწონათ გაგრძელება იქნება:)

One thought on “უცნობი პოეტი (თამუნა)

კომენტარის დატოვება

