რა იქნება შენც რომ გამიღიმო ,რა უჯიშო ხარ იცი? (თამუნა)

ისევ მიდიხარ ,

ისევ მშორდები

ისევ ეშვება ღამე,

აღარასოდეს განმეორდება

ხედავ ითვლიან წამებს.

,აღარასოდეს განმორდება

ვხედავ ითვლიან წამებს .

დილა გვასუცებს

ღამე მენდურიის

მძე ჩავა მაღალი ვიცი ,

მე უშენობით ვარ უბედური

წყალში ვდგევარ და ვიწვი,

მე უშენობით ვარ უბედური

წყალში ვდგევარ და ვისწვი,

ამ ჩემს ცხოვერბას ბედმა დასცინაა

კვლავ შენს სიყვარულს ვნატრობ,

მთლად ნუ გამწირავ,

მთლად ნუ გამრიყავ

მთლად ნუ დამტოვებ მარტო,

შენ რომ იცინი ,

სულ რომ იცინიი, რანაირიხარ იცი?

შნისთანები ე ამ ქალაქში, იცი რამდენი ვიცი?

ვაი ვაი ვაი,

შენისთანები მე ამ ქალაქში იციი რამდენი ვიცი?

სულ ვერ იცინო, სულ ვერ იღიმო ერთხელ მზეს თხოვებ ვიცი.

რა იქნება რომ შენც გამიღიმო რა უძიროხარ იცი?

რა იქნება რომ შენც გამიღიმო რა უჯიშოხარ იცი?:X

ჩემი არაა სამწუხაროდ:X ალბათ ბევრს ეცნობა ძაან ლამაზი ტექსტია და ლამაზად მღერის “ოთიკო ანდიაძე” მთელი დღეები ამ სიმღერას ვუსმენ სადაც არ უნდა ვიყო..აი მაგარ ხასიათზე მაყენებს და მინდოდა თქვენთვისაც გამეზიარებინა ნუ სხვანაირი ხერხით მარა მაინც..თუ სიტყვა არასწორად მიწერია მაპატიეთ კარგად ვერ გავარჩიე რამოდენიმე სიტყვა და:) ეს დღეებია არაფერი დამიწერია ნუ ჩემი ბრალია არ მოვინდომე.მე ხომ ჩემ ცხოვრებაზე წერა არ მიყვარს ამდენი ფილოსოფია კიდე მომწყინდა ნუ დროებით:) დღეს ბიბლიოტეკიდან ზოგადი ფილოსოფიის წიგნი არ გამომკატანეს:( ადგილზე გეთაყვაო ..არადა საინეტერსო სათაური ქონდა..კიდე ახალგაზრდულ პარლამენტის გასაუბერბაზე ვიყავი ,ხვალ ვნახავ ერთი სიაში თუ ვიქნები ,არადა იმ გოგოს დავევასე მგონი იმდენი ვიტლიკინე:X კიდე რავიცი ხვალ ქობულეთში წავალ ,ჩემ საოცნებო ზღვა ვნახავ..აი ყველა  მტად ზღვა მიყვარს ვგიჟდები მის ძალაზე,თვაბრუს მახვევს ხოლმე როცა დაუსრულებლად გავყურებ.ვუყურებ მის მჩქეფვარე ტალღებს ,უძღვავ ძალას და მშურს მშურს მისი საუნდობლობის ,სიდიადის ,მან ხომ დრო დაამარცხა დაამარცხა სიკვდილი და ბევრი ამქვეყნიური ერთფეროვნება..ვიძირები მის სილამაზეში და ვცდილობ მასთან საერთო ენა გამოვნახო,მგონი აგმომდის კიდეც აბა წარმატბები მე..ახლა კიდე ერთ ლამაზ სიმღერას  შემოგთავაზებთ ,ნუ ჩემებურად:)

მე მინდა გიყურო მაგ ლამაზ თვალებში,

მინდა რომ გიყურო გიყურო შენ,

და მერე გავყვები იმ ლამაზ ხეივანს ,

ივნისის საღამოს რომ შეგხვდი შენ.

და მერე დავყვებით იმ ლამაზ ხეივანს,

სწორედ იმ ხეივანს რომ შეგხვდი შენ.

მე მაინც მოვძებნი ,

მე მაინც გიპოვნი,

მე ისევ მოგძებნი გიპოვნი შენ

და მეერ დავყვებით იმ ლამაზ ხეივანს ივლისის საღამოს რომ შეგხვდი შენ ,

და მერე დავყვებით იმ ლამაზ ხეივანს ,სწორედ იმ ხეივანს რომ შეგხვდი შეეეენ<3

5 thoughts on “რა იქნება შენც რომ გამიღიმო ,რა უჯიშო ხარ იცი? (თამუნა)

  1. ნამდვილად კარგი სიმღერაა , მეც მომწონს ეს სიმღერა მაგრამ როგორც კოლეგას მინდა გირჩიო , რომ როცა პოსტს წერ გამოქვეყნებამდე თვალი გაავლე ხოლმე , ხშრად სწრაფად ბეჭდვაში გვეშლება ხოლმე და ამ პოსტშიც რამდენიმე ასეთი შეცდომაა , თუ გაასწორებ კარგი იქნება , იმედია არ გეწყინება , მე გირჩიე როგორც კოლეგას 🙂

კომენტარის დატოვება

