ჩემთვის საყვარელი სახის ჰეროინი ხარ (თამუნა)

საშინელი გრძნობაა, როდესაც კვდები ვიღაცასთან ლაპარაკის სურვილით,
მაგრამ უარყოფ, რომ მიწერო პირველმა


საშინელი გრძნობაა, როდესაც თავს აჩვენებ, რომ რაღაც არ განაღვლებს, არადა ეს რაღაცაა
სწორედ ის, რაზეც ფიქრობ მთელი დღის განმავლობაში.

თვალებს ვხუჭავს და ვერ გიხსენებ,თვალებს ვახელ და ამ უაზრო ცხოვრებას ვხედავ, არ მინდა დამავიწყდე.რატო გაქრა შენი სახე? აბა გულს რა ახსოვს? აღარც დიალოგი მახსენდება აღარს ციტყვები,ვერც შენს სახეს ვხედავ მაშ როცა გიხსენებ გული რატომ მითბება? ან ჩემს ტუჩებს ღიმილი რატომ ეფინება? ამდენ კითხვას ვინ გასცემს პასუხს? შენ


არ მენატრები… მენატრება ის ადამიანი, როგორიც ვფიქრობდი რომ იყავი.


მარტოობა არ არის ყველაზე ცუდი გრძნობა… ყველაზე ცუდი გრძნობაა, როდესაც დაგივიწყებს
ადამიანი, რომელსაც შენ უბრალოდ ვერასდროს… ვერასდროს დაივიწყებ.


იცი? შენ ხარ მიზეზი იმისა, რომ ვამოწმებ მობილურს ყოველ 5 წუთში მომივიდა თუ არა მესიჯი,
მიუხედავად იმისა, რომ ვიცი ეს ალბათ არასდროს მოხდება…

დღეს პირველად წამსკდა ცრემლები შენს გამო ,ხედავ კიდევ ერთი რამ მასწავლე..ყოველდღე გაკვეთილებს მიტარებ “როგორ შევეგუო უშენობას” მეკიდე მეგონა არდადეგები იყო.ახლა მაინც გავექცეოდი დამღლელ ფიქრებს..მაგრამ დღითიდღე ვრწმუნდები რომ ცხოვრება დასვენების უფლებას არ გვაძლევს,ყოველი დღე გაკვეთილია? და რა გინდა ვისწავლო? წატი შენი ,შენ ხომ დაუნდობელი ხარ ,შენ ხომ ნელ-ნელა მიღებ ბოლოს .ხოდა წადი რა ჩემს დაფლეთილ გულს ისედაც მივხედავ
ფიქრობ რომ არ მანაღვლებ? ჯობს არ ჩაიხედო ჩემს გულში, რადგან ალბათ მოგბეზრდება
ჩემი უსასრულო ფიქრების კითხვა შენზე... ხედავ ისევ ასეთი წინადადებები..ჰა რა გინდოდა? ხო შეცვალე ერთ დროს ლაღი ,ცხოვრების მოყვარული გოგო..სიყვარული მასწავლე? არა არავინ მოგატყუოს შენ მხოლოდ ტკივილი მასწავლე.შენ მხოლოდ ულევი მოლოდინი დამანახე.შენ მხოლოდ იმედგაცრუება მაგრძნობიე..რა საკმარისი არაა? კიდევ გინდა გააგრძელო..არა ამის საშუალებას აღარ მოგცემ.დაგიმტკიცებ რომ უარის თქმის ძალა მეც შემწევს..ყველაზე საშინელი რამ ძლიერად ყოფნაში არის ის, რომ
არასდროს არავინ გეკითხება როგორ ხარ… ხედავ? მე მე გავაებივრებ ჩემს თავს..მე მივცემ იმ უზღვავი ბედნიერების გრძნობას რომელიც შენ წაართვი ,და იცი ? ერთ დღეს შემოტრიალდები და იტყვი” აუ დაგკარგე?”
არ განსაჯოთ ჩემი პიროვნება ჩემივე საქციელით. ჩემი პიროვნება ისაა, რაც ვარ, ხოლო
საქციელი დამოკიდებულია ისევ და ისევ თქვენზე… 

მადლობას ვუხდი ადამიანებს, რომლებიც არიან ჩემს ცხოვრებაში და ხდიან მას არაჩვეულებრივს! აგრეთვე, მადლობას ვუხდი იმ ადამიანებს, რომლებმაც დატოვეს ჩემი ცხოვრება და გახადეს ის უფრო არაჩვეულებრივი.

14 thoughts on “ჩემთვის საყვარელი სახის ჰეროინი ხარ (თამუნა)

  1. ბევრი მსგავსება ვიპოვე ჩემ თავთან.. მეც მიყვარდა..
    ” არ მენატრები… მენატრება ის ადამიანი, როგორიც ვფიქრობდი რომ იყავი. ”
    ადრე ისეთი კარგი ადამიანი იყო, ეხლა კი უბრალოდ მხეცია. :/
    მე აღარ მიყვარს. დამიჯერე, საყვარელო, არ იმსახურებენ, არაა ! არ იმსახურებ ჩვენს ტანჯვას, ბიჭებს (კიდევ კარგი, ყველას არა) როგორც თვითონ იძახიან ”ფეხებზე ჰკიდიათ” ხოდა ჩვენც დავიკიდოთ 😉 :დ

      • 😀 )
        თუმცა ალბათ არც დაიჯერებ ჩემს ასაკში შეყვარებას. მე 11 წლის ვარ. მაგრამ -თინეიჯერი. უკვე გარდატეხის ასაკი მაქვს…

      • xo cudia,simartles getyvi yvelaze metad eg magizianebs.ar ginda chemo kargo .jobs kompiuters moshorde da sanam dro gaqvs silagit datkbe tore didoba didi da dznelia romelsac aucileblad gamoscdi da iici ra? dzaalian mogenatreba eg dro ra asklshi axla shen xar:)chemid ac shenxelaa

  2. გამოხმაურება: შეცვლილი მეტიჩარა? მაინც მეტიჩარა სამუდამოდ! (თამუნა) | მეტიჩარა

კომენტარის დატოვება

