რა უქნა “მეტიჩარამ” ჩემს ცხოვრებას? (თამუნა)

რა უქნა? რა უქნა და შეიყვარა ჩემი კომპიუტერი. ჩართვისას ,აბა ჩემი მეტიჩარა..აბა რამდენი არის შემოსული..აბა ნეტა თუ მოეწონათ ახალი პოსტი..აუ დღეს ამის დაწერა რომ მინდა ნეტა კაი გამოვა? რა უქნა და ხელში ფურცელი და რვეული დამაკავებინა და ჩემს მუდმივ მეგზურად გამიხადა..რა უქნა და ყველა რვეულში ,ყველა წიგნში .მობილურში .ქაღალდის ნაგლეჯში.ყველა ჯიბეში თუ ჩანთაში.რაღაც სიტყვები და სათაურები მაწერინა..ხშირად თავბედიც მაწყევლინა:) ნუ კარგი გაგებით და რაც მთავარია ,,ისე არია ჩემი ცხოვრება..ნუ უფრო ჩემი ფსიქოლოგიური მე რომ უკვე ვეღარაფერს ვეღარ ვაგნებ ამ თავში.

აი იცით როგორ? ნუ ბიჭები უკეთ გამიგებენ..აი მეგობრებთან მაგარ დროს რომ გაატარებ და მეორე დრეს ყველაფერს ეძებ ოთახში..აი ასე ვეძებ ხოლმე ჩემს თავში.აუ გუშინ ხო მქონდა მუზა.აუ დამემახსოვრებია..აუ იმ პეიზაჟზე რამაგარი რაღაც მომაფიქრდა და დამავიწყდა..აუ ნეტა ტვინი კარადა იყოს რომ შევინახო და სანამ არ გადავაგდებ არ ამოიშალოს..აი მუდმივად ,ჭამის.მგზავრობის ,ჩაცმის, საუბრის, აი მთელი ცხოვრების მანძილზე ეს აზრები ტრიალებს თავში.ახლა რას ვფიქრობ? ამ წუთას სიტყვებს ვუკვირდები:) თან მიხარია რომ მუზა მომივიდა..თან ტელევიზორს ვუყურებ და ის გამიელვა თავში,თან ერთ ვიგაცას ველოდები, და თან მოეწონებათ კი ეს ჩემი ნაბოთავები? თან გრამატიკას ვუკვირდები,და თან ვიცი რომ უხეშ შეცდომებს ვუშვებ მაგრამ მომწონს როცა უცებ ვწერ ხოლმე.თუნდაც ძნელი ,არეული წასაკითხი იყოს,,ის ხომ გულწრფელი და იმწამს ნაფიქრია..აუ მერე გადაკითხული ,ცივი გონებით გასინჯული და ჩასწორებული.საკონფერენციო თემაა ხოარაა ბოლოს-და ბოლოს..ეს ჩემი ბლოგია..მე ვგიჟდები ჩემ მკითხველებზე,და მადლობას ვუხდი ღმერთს რომ მარიამი გამომიგზავნა და რომ მე და მარიამმა ბლოგი გავაკეთეთ..

რა უქნა ჩემს ცხოვრებას მეტიჩარამ? არია და დარია:)

4 thoughts on “რა უქნა “მეტიჩარამ” ჩემს ცხოვრებას? (თამუნა)

  1. გამოხმაურება: შეცვლილი მეტიჩარა? მაინც მეტიჩარა სამუდამოდ! (თამუნა) | მეტიჩარა

კომენტარის დატოვება

