3 განსხვავებული დღე (თამუნა)

გაწითლებულ,დამწვარი ,ნასიამოვნები, დაღლილი და უძინარი ჩამოვედი ..:) ჩემი ცხოვრებისაგან სრულიად განსხვავებული 2დღე იყო,არც მე ჩამოვრჩი და ჩემი ნამდვილი სახე ჩემი მეორე მე გავაღვიძე შენი დროც დადგათქო..უამრავი უცხო ადამიანი წინ გაიხედავდი უცხო სახეები ,უკან გაიხედავდი უცხოსახეები ,გვარძეც ასე.მაგარმ მე თავს ისე კარაგდ ვგრძნობდი როგორც არასდროს..ყოველ ფეხის გადადგმაზე ახაალ ახალ ხალხს ვიცნობდი ,ვმეგობრდებოდი..

პირველი დღე:)   მოკლედ ვიწყებ თავიდან ,როგორც ქართველებს სჩვევიათ სასტუმროში შესვლა დაგვაგბიანდა მაგარამ ლოდინი ღირდა” ოქროს საწმისმა” მოლოდინს გადააშორა..ძალაინ ლამაზი სასტუმროა ..დავლაგდით ოთახში გოგოები სუყველა უცხოები მაგრამ მაინც ნაცნობები 🙂 ყოველ კუთხებში მესმოდა” აუ შენ სადღაც მყავხარ ნანახი” “აუ შენ მეცნობი” და კიდევ უფრო ვრწმუნდებოდი თუ რაპატარაა იმერეთი და მითუმეტეს ქუთაისი..პირველი დღე დასვენება გვქონდა და სად გავვარდებოდი თუ აარა ზღვაზე:) ისე მქონდა მონატრებული ზღვის ყურება მისი მშფოთვარე სული ,ტალღები რომლებიც მის ბუნებას კიდე უფრო სიმკაცრეს ჰმატებდა..მეც ვეზიარე მის ბუნებას და ამოსვლა აღარ მინდოდა..წყალშიც კი ვიღაც გავიცანი:) მერე დავბრუნდით და საღამოს აუზზს ვეწვიეთ ჩემი უბნიდანაც ბევრი იყვნენ და კონტაქტის დამყარება არ გამჭირვებია..ყოველი მხრიდან ,სიცილი, საუბარი მესმოდა და ისე მსიამოვნებდა როგორც არასდროს..მერე როკ კონცერტზე წავედით ახალ მეგობრებთან ერთად..კარაგდ გავერთეთ ..და დისკოთეკის მერე შევესვენეთ სახში:)

მეორე დღე:) ადგომისთანავე საჭმელად გავვარდი:X იქედან ტრეინიგები გვქონდა ,ჩვენ ერთი ინდოელი გოგო შეგვხვდა..მულატი ულამაზესი და რაც მთავარია ჩამოსხმული..აუ მის ტანს თვალს ვერ ვაშორებდი 🙂 გვათამაშაა ლექცია ჩაგვიტარა ლიდერობაზე( მე აღარ მიკვის ეგეთები speak up ის მერე) ნუ მერე თქვენს მიზნებზე მოგვიყევითო ნუ ჩემს მკითხველს ეეცოდინება რას ვეტყოდი: ) მოკლედ ბევრი ვიხალისეთ ..ტრეინინგის მერე ისევ აუზს ვესტუმრეთ ..ერთიამბავი იყო ბიჭები ერთმანეთს ყრიდნენ წყალში თან ტანსაცმელებით..ჩემი ლიკაც გამოპრანჭული ჩამოვიდა ,მივხვდი კარგი დღე არ ელოდა:) და ისიც მოისროლეს წყალში..მე ვბლატაობდი შეუხებელი ვართქო და ჩემი სარაფნიანად მოვადინე ჟღართანი წყალში კიარადა მომადენინეს:) მერე მაყვინტავეს და ჩემსას ხო არ დავთმობდი და “ბიჭიხარ და გითმობთქო” “ოო ბიჭი ხარ და მეცოდებითქო” მთელი დღე ამეებს გავიძახოდი..საღამოს გამოგვაწყვეს .ვივახშმეთ გოგოებმა ორ სასიამოვნო ბიჭთან ერთად..მერე დისკოთეკა დაიწყო მოვირგე შორტები და კარგადაც ვიცეკვე..მაგარმ სიტუაცია არ მომეწონა დიდად და რადგანაც ჩემი გულის გასახარად გარეთ წვიმას დაწყო დედამიწაზე ჩამოსვლა მეც ვეზიარე და გავგრილდი.იქ ერთ ბიჭსაც ვესაუბრე ,საკმაოდ სასიამოვნო რამოდენიმე წუთი იყო.(დანარჩენს ჩემთვის დავიტოვებ) სანამ თვალებზე ლოდები არ დამეკიდებოდა ოთახში ასვლა ვერ მოვიფიქრე ..უი ხო ევგენიძის კონცერტი გამორჩა..ნუ გამაოცა მაგ ადამიანმა დიდად არასდროს მომწონდა მაგრამ ჩემს მოლოდინს გადააჭარბა…და ნუ მესამე დღეს წამოვედით.არც ავტობუსში მოგვიწყენია ,უამრავი რაღაც ვითამაშეთ და ბოლოს ერთმანეთიც დავჩხაპნეთ ზოგს ულვაშები ეხატა ზოგს ნაშა ეწერა(ბიჭს) 🙂 და ნუ რავიცი ,ვერც მე გადავრჩი და სახე წითელი პომადით მქონდა მოთხაპნილი..ნუ ქუთაისლების გადარევა მოვასწარით..

მე დაგპირდით და ყველაფერი მოგიყევით კიდეც მაგრამ მთავარი ისაა,რომ ასეთი დღეები არასდროს გავიწყდება ადამიანს..არასდროს გავიწყდებიან ის დაამიანები რომლებთან ერთადაც იცინოდი და მინდა ყველას გისურვოთ ასეთი დრღეები ყველას გამოგეცადოთ,როცა ის ხართ ვინც გინდათ რომ იყოთ ყოველი შელამაზების გარეშე და მინდა გისურვოთ თვისუფლად მოგეხსნათ ის მასკები რომლებიც ყველა ადამიანს აეფარებია სახეზე და ამიტომაცაა რომ ყველგან სიყალბე სუფევს..მე დავამთავრე  მერე კიდე მოგიყვებით რაღაცეებს:)

2 thoughts on “3 განსხვავებული დღე (თამუნა)

  1. როგორ მიყვარს ასეთი განსხვავებული დღეები…უმეტესობა შემთხვევაში ასეთი დღეების რაოდენობა 5 დღეს არ სცილდება მაგრამ მაინცც ეგრე ხალისიანად გატარებულ დღეს არაფერი მირჩევნია მხოლოდ მაშინ ვგრძნობ თავს ნამდვილ ადამიანად და არა მუდოდ რომელიც ოთახიდან ოთახაში დამჟავებული სიფათით დადის ) კაი პოსტი იყო მომეწონა! ♥

  2. “მინდა გისურვოთ თვისუფლად მოგეხსნათ ის მასკები რომლებიც ყველა ადამიანს აეფარებია სახეზე და ამიტომაცაა რომ ყველგან სიყალბე სუფევს..”
    შენ არ იცი ნამდვილი,ხარისხიანი მასკის ფასი,პირადად მე მას არაფერზე გავცვლიდი თუმცა მე ხომ კოლექციონერი ვარ.. მოსიარულე მასკარადი..
    ასე რომ ისეთებიც არსებობენ და ასეთებიც..

კომენტარის დატოვება

