იცით მე ბლოგერი ვარ! (თამუნა)

ხო ხო ბლოგერი და ,როგორც ბლოგერი დამნაშავე ვარ(..ნუ ნაწილობრივ) მე ხომ ჩემს თავზე თითქმის არაფერი მიწერია. ადრე მეშინოდა ვინმეს ჩემი სული არ ამოეცნო, არ წაეკითხა და საგულდაგულოდაც ვმალავდი მას..ახლა კი შიში გამიძლიერდა რადგან ყველა ჩემს თემაში ჩემი სული იმალება და მეშინია რომ ბოლომდე შემიცნობთ, მეშინია არ მოგეწონოთ ან მთლად არ დავიცალო..ასე რომ დღეს ყველაფერზე ღიად საუბარი მომიწევს ნუ გადავწყვიტე კიდეც…

  • თამუნა ხურციძე

სკოლა– გაურკვეველი:) ყოფილი მე -40 ყოფილი 41-ე და სადღაც გაჩხერილი;

მცხოვრები პატარა  ქალაქის პატარა ქუჩაზე..არანაირი ლამაზი აივნები და უცხო შენობები..ყველაგან სიმწვანე და ნაცრისფერი შენობები

მეგობრებით სავსე,მაგარამ გამორჩეული სულ ცოტა

ოჯახი-ნორმალური,ნერვების მომშლელი და ,მოსიყვარული მამა და დედა(დედა შორს მყოფი)

სიყვარული-ისეთი სიყვარული არა, შორსაა ჩემგან:)

გულუბრყვილო, ჩერჩეტი,  მიმნდობი, ვითომდა ძლიერი, ამპარტავანი,ამაყი ,თავმდაბალი, ბოთე(ვერ ვიტან მარა მეძახიან) და რაც მტავარია მეტიჩარა..

ხო მიყვარს მუსიკა ძალიან ძაილან ძალიან..

მოდაც, უსაზღვროდ შემიძლია ტენდენციებზე და შოპინგზე საუბარი..

იცით მე ბლოგერი ვარ:) 

ხო ხო თან ახალბედა ბლოგერი.სულ გამოუცდელი და ვითომდა მწერალი:)ვცდილობ ჩემი სტილი მქონდეს..არ ვიყო მიკერძოებული და მიმბაძველი..მომწონს როცა გულახდილად ვწერ..მომწონს როცა ფსიქოლოგიაზე ვსაუბრობ, ვეძებ ინფორმაციებს და რაც მთავარია ჩემს ბლოგზე ვწერ .მაგარმ არ გეგონოთ ჩემი თემები სადმედან ამოღებულია მხოლოდ და მხოლოდ გულდან..ხო ვწერ ყველაფერზე. აიი მაგალითად შემიძლია ბუჩქზეც დავწერო:) მოკლედ ძალიან მიხარია რომ მაქვს  ბლოგი.. რომლითაც ძალიან ვამაყობ და რაც მთავარია მარიამ ვგიჟდები შენზე ..ჩემი პარტნიორი რომლის გარეშეც არც მეტიჩარა ვიქნებოდი და ვერც ჩემს თავს ვიპოვიდი..

  • Interview With Myself  ))))

არ მითხრათ არასდროს მიცდიაო.:) თუ არა გასწავლით და მომავალში სცადეთ..ანუ რა ხდება..თვალები დახუჭეთ( ნუ ამის წაკითხვის მერე:)) წარმოიდგინეთ ხართ თქვენ საყვარელ შოუში და გეკიტხებიან თქვენზე სადაც პირობა გაქვთ მიცემული რომ გულახდილები იქნებით და თქვენც იწყებთ:

რა გიყვართ ყველაზე მეტად?

ყველაზე მეტად , რაც წიგნი აღმოივაჩინე, აღმოვაჩინე იქაური სამყარო.სწორედ ეს სამყარო მიყვარს..რომელშიც თავით ვეშვები და გამოსვლა მიჭირს ხოლმე..კიდე მიყვარს ფსიქოლოგია თან ძალიან..ადრე ვახსენე კარგ ფსიქოლოგს ადამიანის მართვა შეუძლიათქო და ახლაც ასე ვფიქრობ..ამიტომ მინდა ფსიქოლოგია კარგად შევისწავლო  და ამოვხსნა ცხოვრების მთავარი საიდუმლო..

ამბობთ ფსიქოლოგია მიყვარსო ,რას აკეთებთ მის განსავითარებლად და რა შეგიძლიათ ამჟამად?

კი მიყვარს ,საოცარი რაღაცაა…ფსიქოლოგიისაკენ მიდრეკილი პატარაობიდანვე ვიყავი. ქვეცნობიერად ვიცოდი ადამიანი რის მერე რას მოიმოქმედებდა .ერთი შეხედვით ვადგენ თუ რა უყვარს ზოგადად, როგორ შეიძლება მივუდგე. მის ნაკლსა და კარგ თისებებს ადვილად ვხედავ..ასევე ვადგენ მის ფსიქოლოგიურ პორტრეტს..და რას ვაკეთებ ამისათვის? მოგეხსენებათ ფსიქოლოგიაზე მწირე ინფორმაციაა ინტერნეტში ამიტომ წიგნების მოძიება გადავწყვიტე, ქართულად ნათარგმნი სულ რამოდენიმე წიგნი ყოფილა და ამათგან ერთ ერთი პაულო კოელიოს ნაწარმოებებია..რომლებიც ძალიან მიყვარს და ცხოვრებაში ძალიან მეხმარება..

შენ ამბობ რომ სხვისი პიროვნების ამოცნობა შეგიძლია ,შენს თავზე რაღას გვეტყვი?

ხო.. ამაზე რთულ კითხვას ალბათ ვერც დამისვამდი: ) ძალაინ ბევრი დრო მაქვს გატარებული ჩემი თავის ანლიზში..ყოველდღიურად ვადგენ ხოლმე ახალ-ახალ წესებს ჩემს თავზე და ვეცნობი მას..ხშირად ვიმეორებ კიდეც თავი ძლიერი მგონია და შეიძლება ვინმეს დაკუნთულიც კი ვეგონო..არა ძლიერი ვარ ფსიქოლოგიურად ..უზღვავი მოთმინება და სიმშვიდის გამოჩენის უნარი მაქვს..ასვე შემიძლია თავი ისე გავიგიჟო როგორც ეს არვის გაუკეთებია ჯერ..ნუ ასე საუბარი დიდ თემებზე გადაგვახვევიებს და ალბათ ოდესმე როცა უფო კარგად გავერკვევი ამ საკითხში,ერთ კარგ პოსტსაც მივუძღვნი..

მაშინ შენს ყოველდღიურობაზე მოგვიყევი..კმაყოფილი ხარ თუ არა შენი თავით?

აი ზუსტად ეგ პრობლემა მაქვს..ჩემი შესაძლებლობებით კმაყოფილი არასდროს ვარ ხოლმე..სულ რაღაც უფრო რთული და დიდისაკენ მივდივარ და მეშინია ერთ დღესაც არ მომწყინდეს და მიწაზე მწარედ არ დავენარცხო..ჩემიყოველდღიურობა კი .ასე ერთიანად ვერ ვიტყვი იმიტომ რომ ჩემი ყოველი დღე ერთმანეთისაგან რადიკალურად განსხვავებულია..

კარგი და ბოლოს დასკვნისათვის რას გვეტყოდი?

ბოლოს მინდა მივმართო ყველა დამიანს რამოდენიმე წინადადებით..იყავით ისეთები როგორებიც ხართ ,არ შეგრცხვეთ თქვენი თავის და არ ეცადოთ ბრბოს ნაწილი გახდეთ..განსხვავებულობა ცუდი სულაც არ არიას..

და ბოლოს:)

ესეც ინტერვიუ ჩემს თავთან,იმედია უკეთ გამიცანით და მაგალითიც მოგეცით ეს თერაპია როგორ ჩაიტაროთ..დამიჯერეთ ამ გზით ქვენს თავს უკეთესად ამოიცნობთ..

7 thoughts on “იცით მე ბლოგერი ვარ! (თამუნა)

კომენტარის დატოვება

