მომთაბარე (თამუნა)

მოვედიი..დავბრუნდი:):) ამ საზიზღარი გამოცდების გამო ვერ მოვაცლე ჩემი მეტიჩრებისათვის..მოკლედ როგორაახართ? მე როგორც ყოველთვის გადაღლილი..ხო მომთააბარე დავაწერე და ახსნას მოითვობს:) მოკლედ სულ ახლახანს გადავედი სხვა სკოლაში ,ძლივს შევეჩვიე და კიდე გადავდივარ ახალში:) ოხ ეს შაშკინი რას გვიშვება ამ მოსწავლეებს..ეხლა მომავლიდან ტვინი უნდა ვიჭყლიტო .ახალი მოსწავლეები უნად გავიცნო:) მოკლედ ახალი თავგადასავლები მელის წინ:) ტესეტები დავწერე .მერე გავესაუბრე მასწავლებლებს ,უფრო სწორედ გავაბრუე 🙂 მოკლედ მიღებული ვარ რა..ახლა ჩემი თემა უნად დავწერო ად აღარ აგავაგრძელებ მეტს..:)უი ახალი ლუქი ვიშოვე ..გრძელი ნაზი კაბაა ძლივს დავაბიჯებდი მაგარია ძაან..მერე ფოტოებსაც გადავიღებ დ გაჩვენებთ..აუ ჩემი საწყალი აპარატი გამახსენდა ,რ ეშველებაა:XX კაი წავედი წავედი:)

კომენტარის დატოვება

