ორი ბატი (მარიამი)

ორი ბატი მყავს იაფათ ხო არგინდათ ვინმეს? ამ ბოლო დროს ყველაფერს ვყიდი… 😀 😀  მარა ჩემ სულელებს ვერ გავიმეტებ… იი და მაკო… მაკო და იი… როგორ მიყვარხართ იცი? აი რო არ ვაღიარებ ისე… მაკოსთნ საუკეთსო დაქალი იია იისთან მაკო და ჩემთვის ორივე… კიდე რა ვთქვა? ამბოლოდროს რაღაცა ძალიან მიშლით ნერვებს… მაკოც კი, ჩემი როკერი გამიფუჭდა და ჩაცმაზე დამიწყო ლაპარაკი… იისგან აიტან… უკვე შევეჩვიე… ააა უთქვენოდ ჩემი ცხოვრება მარტო ყვითელი იქნებოდა ლაჟვარდისფერი ზოლებით… სულელური კომენტარებით, ცანცარული ხუმრობებით მიხალისებთ და მიფერადებთ… არა ვაღიაროთ ხატვა არცერთს არ გვეხერხება, მაგრამ მეგობრობა გამოგვდის… ერთნაირები არ ვართ მაგრამ ყველაფერში ვუგებთ… ერთი იი ვერ გავაროკერეთ და მე ვერ დამაკიდებინეს ყველას აზრი 😀

ერთი პრობლემა გამიჩნდა !! იის ფოტოები არ მაქ… ფეისბუქიც არ გააჩნია… (ჩემიდან დაძვრება და ნერვებს მიშლის ხოლმე) ხოდა შაბათს დავდებ… არაუშავს!!

ბარემ იითი დავიწყებ… მოკლედ იის იგივე ირინას (ააა ვერ იტანს და მაგრად დამერხა) 2 წელია ვიცნობ. ძველი ინტერვიუ ამოვქექე და უწერია მიყვარს გართობა, მეგობრები, მოდა და საკუთარი თავიო. ყოველმხრივ ეგოისტია. სად ცხოვრობს? ქობულეთის ქუჩაზე… სად სწავლობს? ამერიკულქართულ სკოლაში… ვინ უყვარს? ზუკა.. რას უსმენს? საკუთარ თავს…. იცი როგორი ტიპია? საინტერესო და თავისებური.. იუმორი აქ, მარა მარტო ჩვენ გვესმის… ცოტა მატყუარაა… მითხრა ჩემ სპექტაკლზე მოვალო და დამადო… ვაპატიებ.. ჩემი სულელუკა…  მინდა დაუსრულებლად ვწერო… ხო იცი ცუდ ხასიათზე რო ხარ მეც ვტირი ხოლმე და მინდა ჩაგეხუტო თბილად, მაგრამ არ მიშვებ… ბოროტო… ხო იცი აიიი ყოველთვის ყველაფერში ჩემი იმედი როუნდა გქონდეს? პანდას უყვარხარ ძალიან ძალიან ძალიან….

მაკო… აა მე ეს გოგო მიყვარს…ასეთი ვარ ხოლმე შენ სულელურ იდეებს რო ვისმენ წიგნის წერის თაობაზე… უკვე ჩემი იმედი დაკარგე ხო? უბრალოდ ზედმეტად რეალისტი ვარ… მე ბოდიში…  აუ შე ძალით სკეიტერო, შე აბსოლიტურად ამჩემფეხება, შე შე შე როკერო, შე არასაყვარელო მაგრად მიყვარხარ… აჰაა ვაღიარებ ჩემი საუკეთესო დაქალი ხარ..  აუ იმ დღეს რა დამავიწყებს… წამო სასეირნოდ წაიდეთო და როშემტენე გამწვანების პროგრამაში.. ან ის ცეკვის მერე დედაშენი რო გამოგვყვა და მთელი გზა ჩემად რო ვისხედით… აუ სხვა არაფერი მახსენდება… ტვინი არ მუშაობს თუ მართლა ასეცოტა დროს ვატარებთ ერთად არვიცი… ალბათ ტვინის ბრალია…  აუუ ამ შაბათს რა მაგარი იქნება… თუ ყველაფერი ისე გამოვიდა როგორც მედაშენ გვინდა… და მერე 3-ში… ააა რა მაგარი დღეები გველის… მზიანი, ცანცარული და ზაფხულური 😀  ჩავუჯდები და ყველაფერს დეტალურად მოვუყვები მეტიჩრებს…  ახლა ვეღარაფერს ვეღარ ვფიქრობ დაა… მოკლედ  სულელო როკერო  იცი რაა?  ყველაზე არასაყვარელი მეგობარი ხარ დედამიწის ზურგზე… და კიდე მიყვარხარ… ოღონდ არავის არ უთხრა… ისე ხალხის დედაც არაა? უთხარი ვისაცგინდა

2 thoughts on “ორი ბატი (მარიამი)

  1. ehh..chemo martla kretino da ara sayvarelo… mec dzaan miyvarxar! imedia “meri” ar gamwewavs amisidan ro vdeb komentars mara chemit ar shemoval xo ici ? ! : D martali xar! xalxis dedac! yvelas dedac visac gulze ar vexatebit chven! miyvarxar:*

კომენტარის დატოვება

