გავაფრენ და გადავირევი (თამუნა)

შეიძლება დამცინოთ მაგარამ ,ამ წუთას ჩემთვის არანაირი მნიშვნელობა არ აქვს ვინმეს აზრს, უბრალოდ მარილწყლიანი წვეთები ეცემა ჩემს ტუჩებს მერე ნიკაპზე ჩასრიალდება ხოლმე და ბოლოს კლავიატურას მიბლაგვებს:)..თურმე როგორ მჭირდებოდა ერთი ორი ცრემლი მაინც გადმოვარდნილიყო ჩემი თვალიდან..თურმე არც ქვის გული მქონია და არც რკინა ვყოფილვარ..რა არ მომხდარა ჩემს ცხოვრებაში მაგარამ ვერცერთ ფაქტს ვერ მოეხერხებინა ჩემი გულის აჩუყება ,ყოველთვის წინ ვხვდებოდი ხოლმე პრობლემას .და ქალისთვის დამახასიათებელი ქვითინით არ ვცდილობდი თავის მობეზრებას გარშემომყოფებისთვის..მაგრამ მომწყინდა,ამოვიდა ყელში ,მომებჯინა ისე როგოც სიკვდილმისჯილს მისი ცოდვები ,და ბოლოს ამოხეთქა ამოხეთქა ამდენი ლოდის მერე და რომ ვიფიქრებდი დავიცლებითქო ,ტირილით გულს ვიჯერებთქო თურმე ესეც არ შემძლებია ,მხოლოდ რამოდენიმე ცრემლმა შეძლო დაენახა ეს ტკივილით გაჟღენთილი სამყარო..არვიცი როგორ გამომდის მაგარამ მე თქვენთვის ეხლა გულის გადაშლას ვცდილობ. და არ გაინეტრესებთ რამ ამატირა:) ამ მიზეზზე ალბათ ყველას გაგეცინებათ..მაგარამ ჩემთვის უსაყვარლესი საგანი გაფუჭდა ,ვერაფერი მოვუხერხე ..არვიცი გავაფრენ ,გავგიჟდები..ავიჭრები ჩემი პროფესიონალის გარშე..

ახლა მეც მეცინება ჩემს სულელურ ქცევაზე მაგარმ ,მართლა ძალიან იმოქმედა ჩემზე ..გავჩერდები ეხა თორე წავიღე ტვინი და სანამ მართლა გამირეკია ბოლომდე წავედი<3

კომენტარის დატოვება

