აუ რადავარქვაა? (მარიამი)

ეს სიმღერა ამეკვიატა (არდამცინოთ)

აუ უძლიერეს ხასიათზე ვარ და მინდოდა თქვენთვისაც გამეზიარებინა… მთელი დღე მაკოსთამ ერთად გავატარე და გავრეკეთ უმაღლეს დონეზე… ერთი წამი არ გავჩერებულვართ… ხან მე ვყვებოდი რაღაცას და ვიწექით სიცილით ხან ეგ… წიხლით შემატენა გამწვანების პროგრამაში, მაგრამ ზოგჯერ ბარით ხელში დგომაც ასწორებს.. (თან სიმპატიურ ბიჭებთან ერთათ) სკოლელი გოგოები გამაცნო და ვიწუწავეთ კიდეც… უი და ყველაზე მაგარი საქართველოს რუკა “დავხატეთ” თეთრი, წითელი და ვარდისფერი ყვავილებით… სახელი რა დავარქვათო ამ სკვერსო და მეტიჩარა თქო… 😀 😀 იმედია გაითვალისწინებენ… უი ანა ფრანკის სურათები შევყარე მარა მაგაზე ცალკე დავწერ… 😀 😀 გუშინწინ მე და მეკომ ვიპოზიორეთ… მოიცა ფოტოებს განახებთ… ჩემი ლუქი მაინცდამაინც გადასარევი არაა, მაგრამ მიზეზი მქონდა… მოკლედ აი:

This slideshow requires JavaScript.

მიზეზი ის იყო, რომ სპექტაკლის მერე პირდაპირ ამ კაბით (რაც სცენაზე მეცვა) წამოვედი დაა… მგონი მთლად ცუდიც არუნდა იყოს… ცოტა სხვა ფერი გამოჩნდა ფოტოზე…

აი ასეთი იყო მწვანის და ლურჯის ნაზავი… ლაჟვარდისფერი…

კიდე რა ხდებაა? გიომ დადო რაღაც ახალი ფოტები… თავი ზესექსუალური გონია… რათქმაუნდა არარი.. უი ისე ველოსიპედით ახალი ილეთი დავამუღამე… 3 საფეხურიანი კიბიდან ვხტები და წინა ბორბალს აუზის კედელზე ვდებ… ამ ზი ბაიკერ 😀 😀

ხო და კიდევ უმთავრესი… პრობლემა მაქ.. არ ვიცი სად წავიდე houseparty-ზე თუ Tbilisi open air-ზე!!! მოკლედ ვერ გადამიწყვეტია… გაორებული ვარ… და თუ მირჩევთ კაი იქნება…

უი ხვალ მე და მაკო მივდივართ შარდენზე შოკოლადის საცეცხლად… და რა გამახსენდაა 😀 😀 განახებთ:

დედაენის ბაღი როგორც ყველამ იცის არის მშრალ ხიდთან და რატომღაც მშრალ ხიდს მე და მეკო ვეძებდით (რუკაზე) მდინარე მტკვარზე!  მერე ისევ მე მოვისაზრე მშრალ ხიდს მშრალი იმიტომ ჰქვია, რომ მდინარეზე არ არის. ერთი კვირის შემდეგ, მე და მეკო სახლში მივდივართ და ვეუბნები, აუ რამაგარი იყო მაშინ მშრალ ხიდს მტკვარზე რომ ვეძებდითთქო, გაეცინა და მპასუხობს, აბა ეგ რომელი მდინარეაო 😀 😀 ჩავიხოცეთ სიცილით… ხვალ არ წავალ დედაენის ბაღში… არ მინდა ვინმე ნაცნობს შევხვდე…

აუ ტვინი წავიღე მარა ამეკვიატა… ამ სექსი მაზაფაქააა

One thought on “აუ რადავარქვაა? (მარიამი)

კომენტარის დატოვება

