მიყვარხართ მეტიჩრებო..:):):)(ttam)3

მემგონი ცუდი არაა მარა ჯერ წინაა ამბები:)

 

მის გამოჩენას გულგრილმა მაინც ვერ შევხვდი.როგორც ყოველთვის დაგვიანებით მივედი.კარი შევაღე თუ არა გულმა ბაგა-ბუგი დაიწყო ,არც კი შემიხედავს მაგარმ ალბათ ცემი გული გრძნობდა მის სიახლოვეს..ჩვენ ხომ სულ რამოდენიმე სანტიიმეტრი გვაშორებდა,ეს მოვლენა მე იმ გამოხედვას დავუკავშირე და აამით ავხსენი ჩემი გულის ასეთი თავგამოდება..ფიქრებში ჩაძირულს უცნაურმა ფაქტორმა გამომაფხიზლა..

-გამარჯობა

-ჰმ..(ცოტა დავიბენი ენა დამებლუკადა სასაცილოდაც გამომივიდა).გაგმარჯოს..

და მან გამიღიმა ,მაგრამ გამიღიმა ისეთი ღიმილით როგორიც არასდროს მენახა.მის თვალებში ჩახედვას ვერ ვბედავდი მაგარმ თვალი გავაპარე ,ის ისევ მიღიმოდა თბილი ტვალები უბრწყინავდა და ლოყები ჩაჭყლეტოდა ,სასაცილო იყო…დავიბენი თავში უამრავი აზრი მიტრიალებდა ,სრული ქაოსი იყო.ჩემს გულს კი მხოლოდ ამ წამიერი ღიმილით დატკბობა სურდა..

-ხო მე დავითი ვარ ,დათო რავიცი როგორც გინდა.

-ჰმ..მე ნია..

ეს სასიამოვნო წუთებიმასწავლებლის უაზრო კომენტარმა ჩამაშხამა..მთელი დასვენება ვისაუბრეთ.მომიყვა ჩემი საოცნებო ქალაქის  შესახებ მისი ნათელი და ბნელი მხარეები..სიმართლე რომ ვთქვა არა კი მახსოვს რას მიყვებოდა,მე ვტკბებოდი ვტკბებოდი მისი ტკბილი ხმით,უცნაურად და სასაცილოდ გამოთქმული ბგერებით ,და ამ დღის არდასრულებისათვის ალბათ ყველაფერს გავიღებდი..7 გაკვეთილი რომელიც ადრე დაუსრულებლად მეჩვენებოდა .დღეს წამში გავიდა..ისეთი აღელვებული ვიყავი,გაკვეთილებს გული ვერ დავუდე.მაინც ვიმეცადინე არ მინდოდა შევრცხვენილიყავი.მეორე დილას კი არ წამოვდექი წამოვფრინდი მაგრამ გამახსენდა რომ ჯერ მასწავლებელთან უნდა წავსულიყავი და ეს არ მესიამოვნა..როგორც კი ჯგუფში შევაბიჯე მაშინვე თვალი მისკენ გამექცა..ისევ იქ იჯდა არასდროს აგვიანებდა ჩემგან განსხვავებით..მაგრამ მე რა მჭირდა არვიცი .ასე არასდროს ვყოფილვარ თითქოს დასერიოზულებაც მინდოდა.და არც ბავშვობის დაკარგვა.მინდოდა ცემი ყველა მხარე ენახა .ჩემს ცხოვრებას მიზანი მიეცა.საკმაოდ სასიამოვნო მიზანი..დღეები გადიოდა ცხოვრება მიხაროდა..კარგი ამინდები(პირდაპირი და გადატანითი მნიშვნელობით) გრძელდებოდა.ერთ დღესაც მე7 გაკვეთილიდან დაღლილი გამოვდიოდი სკოლიდან.ჩვენს წინ გზაა სადაც სულ გადატვირთულია ხოლმე მოძრაობა ჩემიყურადღება მიიქცია ახალგაზრდა გოგომ რომლის უკან ბავშვი “კალიასკაში” იჯდა და თავისთვის თამაშობდა..ამ ბავშვის ყურებს შევყევი ძალიან ოპატარა და ლამაზი იყო უცებ დავინახე რომ ბავშვის თამაშმა “კალიასკა” დააგორა ,ის გოგო კი ზურგ შექცევით სხვას ესაუბრებოდა.წამის მეასედში დავინახე რომ მანქანა დიდი სიჩქარით მოდიოდა და საცაა ბავშვს მიუახლოვდებოდა .დაყვირებას აზრი არ ჰქონდა .ისიც დავინახე ,რომ გზა იქეთ ცარიელი იყო ამიტომ გოონასათვის ხელი რომ მეკრა მეტი საფრთხე არ დაემუქრებოდა სანამ ყურადღებას მიაქცევდნენ .ეს ყოველივე წამის მეასედში მოხდა გოგონასაკენ გავიქეცი და ხელი ვკარი.მაგრამ მანქანა ახლოს იყო და……

კომენტარის დატოვება

