ჩემი ცეკვა (თამუნა)

მოვედიი მეტიჩრებო..იცით რა მაგარ გუნებაზე ვარ? 🙂 თვალები დახუჭეთთქო ვერ გეტყვით და წარმოიდგინეთ პატარა ქალაქი მარტო სახლში ..გარეთ წვიმის წვეთები აფხიზლებს ქალაქს..ფანჯარა ღია და შენც თითქოს მათსავით ქაოსურად და იმედის მომცემად ეცემით დედამიწას..ლამაზი მუსიკა..(ჩემი ბლოგიც უნდა ჩავაკვეხო)  და უცებ ცეკვა მოგინდათ..არ აქვს მნიშვნელობა იცით თუ არა ,უბრალოდ გულს უხარია თქვენი ილეთები გამოიყენეთ ..წარმოიდგინეთ საბალეტო სტუდია და თუ შეყვერებული გყავთ გუნებაში მას უცეკვეთ ,ან თუნდაც უმღერეთ..კაიკაი შორს წავედი .არა ისე ხო ლამაზია..

რამ გადამრია? ხო ხო ცეკვაზე დაივიწყე სიარული სამეჯლისოებზე..აუ რა კარგიააა.:) როგორ მომწონს ხმამაღალი მუსიკა .და ნაზი მოძრაობები..დღეს სამბას ილეთები ვისწავლე..ულამაზესია მიუხედავად ჩემი მოუქნელობისა:) მარა გავიწაფები.უკვე ვბლატაობ:)  ნუ რა ჯერ მხოლოდ 2 ჯერ ვიყავი..აი უკვე ჩემი თავი ნამდვილი მოცეკვავე მგონია..მუსიკალური მაქვს დამთავრებული მარა ასეთი განწყობა არასდროს მქონია ,ალბათ იმიტორო ის მასწავლებელი ჭირივით მძულდა:X:)




ახლა რა მაკლია? მაკლია ლამაზი ურთიერთობა, როგორც ჩემს ასაკს შეეფერება..რავიცი მინდაა:X წავედი თორე შემომაწვა სენტიმენტალიზმი და თავს მოგაწყენთ:):):)

კომენტარის დატოვება

