ისე (თამუნა)

მოკლედ მარიამის პოსტმა ისეთ ხასიათზე დამაყენა მოგიყვებით რაღაცეებს..თქვენთვის უკვე ცნობილი უნდა იყოს ჩემი ცხოვრება თავისი თავგადასავლებით..:):) სრული აბურდული ..არეული ძაფივით რომელიც კატის ბრჭყალებს აურევიათ ისე ვარ სულ..:X მოკლედ პირევლი კლასიდან ჩემს უბანში ერთ პატარა სკოლაში დავდიოდი..რა თქმა უნდა შკოლნიკი მარა არც სკოლის გარეთ ვაკლდებოდი რამეს:) მე 6-7 კლასში ნუ პრანჭიკელა და თავში ავარდნილი გოგოს შთაბეჭდილებას ვტოვებდი მარა ესეთი არასდროს ვყოფილვარ..ნუ ჩვენ კლასში გადმოვიდა პოპულარული სკოლიდან ერთი გოგო..რომელიც მაშინვე დაუახლოვდა ჩვენი კლასის ბიჭებს..მე და გოგოებმა რა თქმა უნდა ვიეჭვიანეთ და მე როგორც კლასის ყოჩმა დავუდექი:):) აი ჰელადოს ხომ გახსოვთ აი ისეთი სიტუაცია ოღონდ გოგოები..შესაძლებლობას არ ვუშვებდით ხელიდან რაიმე მწარე რომ არ გვეთქვას ერთმანეთისათვის:):) ცოტა წამოვიზარდეთ და მივხვდით რომ ერთნაირები ვართ და გავუგეთ კიდეც ერთმანეთს:) მის მერე გადაფსკვნილი დაქალები ვიყავით..ჩემი ყოველდღიური დღეები ერთმანეთისაგან რადიკალურად განსხვავდებოდა ხოლმე..და ვიყავით მე და ეს გოგონა ჩაფსკვნილი დაქალები:) ხო მას დეა ქვია..ეხლა სხვა სკოლაშია და ცოტა ჩამოვშორდითსავით ერთმანეთს მაგრამ ის პერიოდი დაუვიწყარი იყო..მაგ წლებში ჩვენს კლასში ორი გოგონა სწავლობდა ..ისინი რაღაც ჩაკტილები და თავისთვის იყვნენ ..როგორღაც დავუახლოვდი და დეას წასვლაც შემიმსუბუქდა..მათ  ქრისტინა და”მეგი” ქვიათ .. ქრისტინა ეხლა დასავითაა ჩემი სული და გულია აი მეგიზე ოდესმე მოგიყვებით ახლა არ მინდა გუნება გავიფუჭო..

ვაიმე წეგან 3 ტყუპი დავინახე მეთქი გაორება დამეწყოთქო:X:X:):)

წავედი მეე ❤ ლოვიუ ოლ ქისიუ ოლ:*:*:)

                                         

კომენტარის დატოვება

