გადარეული (თამუნა)

This slideshow requires JavaScript.

როგორ ხართ ჩემო მეტიჩრებო..მარიამის დახმარებით ჩვენი ბლოგი პოპულარული გახდა..რამაც უზომოდ გაგვახარა..ხო როგორც იცით გუშინ 2 მაისი იყო..უდიდესი დღესასწაული ჩემთვის ,ჩემს საყვარელ ქუთაისს იუბილე ქონდა:) ანუ ქუთაისობა როგორც ჩვენ ვეძახით..დიდი სამზადისი იყო ქუთაისში..მეც 1 კვირით ადრე დავიწყე ჩემს ლუქზე ფიქრი..არც ისე ცუდი გამოვიდა ფოტოებს გაჩვენებთ..მეგობრებთან ერთად ძალიან კარგად გავერთე..და კარგადააც დავილეწე..პირდაპირი მნიშვნელობით:):) ხო ჩემი ბანდალობის ამბავი ყველამ იცის და გუშინაც თავს ხომ არ შევირცხვენდი:):) და ჩემს საწყალ მუხლებს ლურჯი ფერიდაედო ..ხელი კი როდის მომირჩება არ ვიცი:):):) მოკლედ მთელი ქუთაისი მოედანზე იყო..ახალ ულამაზეს მოედანზე..თითოეული ჩემი ნაცნობის ნახვა კარგი მუსიკის მოსმენა ძალიან კარგი იყო..ის დაღლილობაც რაც ბევრმა სიარულმა გამოიწვია რაღაცნაირად სასიამოვნოც კი იყო:X.:):):)   არაჩვეულებრივი დღე გამოვიდა …უი თქვენთვის არ მითქვამს ხო ამასწინათ გავედი რარაც ტურზე ინგლისურის იყო..არავიტარი წერითი უბრალოდ ჩვენზე უნდა გვესაუბრა და შედეგი იქნებოდა ის რომ ბრიტანელები 2 თვის განმავლობაში ჩაგვიტარდებოდა ლექციები და გუშინ დამირეკა ჩემმა მეგობარმა დათომ ..გილოცავ ამ სიტყვებით ,არ დავიბენი და მეც მივულოცე მაგრამ რა არ ვიცი:):) შემდეგ გამოვარკვია გადავსულვარ მეორე ტურში და ველოდები ეხა როდის დამირეკავენ..სიხარულით მე 9 კი აარა 90 მეათე ცაზე ვიყავი ალბათ..შეიძლებ არც არაფერს არ ნიშნავს მაგრამ გამოცდილება ხომ დამიგროვდება..თან სიეთი პროფესიაა ავირჩიე ასეთი რაღაცეები წამადგება..მერე ისეთი დაღლილი ვიყავი მეცადინეობა შემეზარა და წავედი ძველ სკოლაში ..ჩემი ძველი გარემო როგორ მომნატრებია..იქ ისევ ის ხურციძე ვარ როგორიც გადასვლამდე ვიყავი..გადარეული ..:) კარაგდ გავერთეთ ბავშვები მოკლედ დამღლელი მარა უმაგრესი დღეები იყო..დღეს დავუბრუნდი ჩემს რეჟიმს..საქმეებიც ვარკვიე კლასში  არ დავაკელი:):)მოკლედ ჩემი გადარეული ცხოვრებით ვცხოვრობ რა მაგარამ ეს ერთი კვირაა რაღაც ჭია მიღუტუნებს გულში ..უფრო სწორედ დიდი ხანია მარა მივიწყებული ჭია იყო..და მის გამოღვიძებას ცემს დაქალს უნდა ვუმადლოდე რომელსაც ჩემი უთქმელად ესმის ხოლმე..მისი ბრალია მან გამახსენა:)):) ეხა მაპატიეთ და ოდესმე მოგიყვებით ამ იდიოტ ჭიაზე..კარაგაად:)

კომენტარის დატოვება

