^^^ (თამუნა)

376132_190996744321454_100002333887260_413288_1821280174_n

მოკლედ როგორც ყოველთვის დღესაც დამღლელი დღე მქონდა..რასაც ჩემს თხა ბუნებას ვაბრალი ხოლმე:):):) დილას მაწავლებელი..დილას რომ მათემატიკით დაიწყებ წარმოიდგინეთ ის დღე:X მერე საშოპინგოდაც გავიარე ჩემდა აგსაკვირად ქუთაისში კარგი “ბუტიკი” გახსნილა:) მეტალის ყელსაბამი ვიყიდე რომ “საროჩკაზე” გავიკეთო იქვე კარგი ჯინსის შარვალი .ბალეტკები და ლუქიც შევადგინე…გენიოსა ვარ რა:) ხო მერე ისე მშიოდა სულ ცხელ ცხელი თევზი ვჭამე პირი ეხაც მეწვის:):X მოვაღწიე სახლამდე და მე და ლიკა(დეიდაშვილი) ერთად ჭკუით როგორ გავჩერდებოდით..ვიმღერეთ უფრო სწორედ ვიყროყინეთ..ვიცეკვეთ კიარადა ვიბანდალეთ და ფოტოებიც გადავიგეთ..უფ არ ვიპოზიორეთ..მერე ეხა სახში გადაღებული ფოტოები რა იქნებოდა და დავურეკეთ ჩემს დაქალს ქრისტინას ,წავედით ნანგრევებზე..ვერ ნახავ ქუთაისში თუ:X:) იქ აპარატი გადავწვით იმდენი ვიპოზიორეთ..ერთი ბლოკი არ დაგვიტპვებია ისე:):)კარგადაც გავერთეთ ვიმხიარულეთ..მერე მე ხო ველოსიპედზე კლასი ვარ შემოვუჯექი თეთრ რაშზე ამხედრებული ვაჟკაცივით და გავუდექი გზას..ბიჭებსაც დავეჯიბრე (მოვუგე რა თქმე უნდა) და დაქანცული შევედი სახში..ასეთია ხოლმე ჩემი ჩვეულებრივი დღე ..ხანდახან უფრო გადარეულიც მარა ვერ დაგაფრთხობთ:):) ხვალ სკოლაშიიი:X ისევ 2 მათემატიკა .აუ ზაფხულის არდადეგები მინდა..აი ბევრი წიგნები..ლამაზი მზიანი დღეები და სიმარტოვე(ოღონდ ხანდახან) ამომხდება ოცნებებში სული მე:):) წავედი მე მეტიჩრებო აბ თქვენ იცით..:*:*:**

კომენტარის დატოვება

