მეტიჩარა … (თამუნა)

მეტიჩარა რომ იქნები დარჩები ბოლომდე:):):)

აჰა ხომ გითხარით წერა მიყვარსთქო..ეხა ფრანცისკო ლაჩოვსკის ფოტო ვნახე თავისი დიდ გულშემატკივრებით და იმწამსვე მარიამი გამახსენდა ,მერე ბლოგი და მეც წერა დავიწყე..თან ისეთმა ადამიანმა მომწერა რომელთანაც საუბარი მსიამოვნებს ხოლმე ,სულ კარგ ხასიათზე ვდგები..1 საათის წინ თუ სენტიმენტალურ ხასიათზე ვიყავი ეხა მინდა რაიმე გავაფუჭო მაარ ჩემი სახლი მენანება..ხო რას ვამბობდი ლაჩოვსკზე? ხო სიმპათიური ბიჭია მარა მე ეგეთები არ მომწონს,.მოდელ და საერთოდ მასეთ ბიჭებს” პრანჭია ბიჭები” შევარქვი:):):)ასეთი საქართველოშიც ბევრია…ჩამოგვართვეს გოგოებს ფუნქცია,,მაგლებზე ჩემზე კარგაად დადიან ,ტუჩებსაც გოგოებზე კარგად პრუნწკავენ და ზოგიც ჩვენზე კარგად მიკნუტებულა და ჩვან რაღა დაგვჩენია:):):)ნუ რაიმე იქნება..არა ისე რა მოდაში სემოვიდა ნიკონის პარატებით ხელში სარკესთან დგომა:) ზოგი ტირის.ზოგი კევს ღეჭავს ზოგიც მიკნუტებულა და ა.შ. არა რა მეც უნდა ვსცადო რაიმე ,,მოდას ხო არ დავაკლდები არა:):)ვაიმეე რამდენი მაქვს სამეცადინოო..ამ ბიოლოგიის ტერმინებს ვერაფერი გავუგე რა ჩევნს ჯინაზე იფიქრებენ ეს მეცნიერები ასეთ რთულ სიტყვებს და არქმევენ ,,ნუკლეოტიდებიო.ტრიპლეტიო პოლიმერიაო და რავიცი კიდე რამდენია ასეთი.მოკლედ ლექსივით ტუ არ დაიზეპირე ისე არ გამ ოდის არაფერი რა..არადა როგორ მძულს დაზეპირება,სამაგიეროდ თემების წერა მიყვარს..და სამაგიეროდ ინგლისურად მაქ თემა დასაწერი მეზარება მაგრამ ეკა მასწავლებელს ხო არ გავაწბილებ არა:):) იცით რა კარგი გოგოა ახზალგაზრდა (მოდური) მოკლედ ძაან მიყვარს ..ხო სიყვარულზე გამახსენდა..მე ყველა მიყვარს .მაგიდაც კი ხანდახან თუ ხაიათზე ვარ ოღონდ..აი თუ უჯმურ ხასიათზე ვარ მიფრთხილდით:):)წეღან ცემი სეტყვა ჩემს დას დაატყდა თავს..არა ღისი იყო ისე,..ამ ახალ თაობას პრანჭვის მეტი არ უნდათ არაფერი რა:):) არა მოხუცი არ ეგგონოთ ..ხო ისე მე 16 ის ვარ:):)მარა ისეთი აზრები მაწუხებს ხანდახან მოხუცი მგონია ტავი ,ამას ტქვენც მიხვდებით:):) ნელ ნელა კარაგდ გამიოცნობთ..აი ძალიან მიყვარს როცა ადამიანს გავიცნობ და მის ფსიქოლოგიურ პორტრეტს ვადგენ ხოლმე..ხშირად მართალი გამოვდივარ.მიყვარს ფსიქოლოგია..მჯერა რომ კარგ ფსიქოლოგს ადამიანის მართვა შეუძლია..აუ მაგარია ისე:):) მიყვარს ჰოროსკოპებიც და ჩემი ნიშანი ძაან ემთზვევა ჩემს პიროვნებას ხო ისე მორიელი ვარ(ღრიანკალი) ვინ მორიელი ხართ გილოცავთ ,ძლიერი პიროვნება ბრძანდებით..აი უკვე თავის ქებაზე გადავედი და შევწყვიტე ეხა თორე მარიამი ისეთ ხასიათზეა მიმაწყევლის ერთს კარგად:):):):)

კომენტარის დატოვება

